afghanistan-forex

راهنمای باز کردن حساب

چگونه در کارگزاری پی سی ام یک حساب معاملاتی باز کنم؟

آیا برای شروع کار و دریافت سود از بازارهای مالی آماده هستید؟

صرفنظر از اینکه در کدامیک از انواع حساب ها قصد دارید معامله کنید، اولین قدم برای اینکار ثبت نام در کابین تریدری پی سی ام و دریافت حساب معاملاتی می باشد.

در این صفحه لینک راهنمای ثبت نام در کابین و همینطور توصیه ها و اطلاعات تکمیلی در این زمینه بیان شده است.

در هنگام ثبت نام در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید از طریق پشتیبان های سایت با ما در تماس باشید.

بخشی از امکاناتی که، کابین تریدری در اختیار شما قرار میدهد...

مدیریت حسابهای معاملاتی و ایجاد حسابهای جدید

روش های متنوع واریز و برداشت وجه

حسابهای پم

سیستم همکاری با ما

دسترسی به دانشگاه تریدری پی سی ام

چگونه نوع اکانت معاملاتی خود را انتخاب کنم؟

در حین باز کردن کابین، نوع اکانت معاملاتی خود و لوریج آن را انتخاب می کنید.

میزان سرمایه گذاری اولیه و سیمبل معاملاتی که قصد دارید معامله کنید از مهمترین آیتم های انتخاب نوع اکانت می باشد. مثلا اگر سرمایه گذاری اولیه ی شما کمتر از 1000 دلار می باشد بهتر است یکی از حسابهای میکرو (میکرو، فیکس اسپرد و زیرو اسپرد) را انتخاب کنید. و یا اگر قصد معاملات ارزهای دیجیتالی را دارید همین نوع حساب را باز کنید.

در لینک انواع حسابها، مشخصات همه ی حسابها با جزییات نوشته شده است.

چه نوع اکانتی برای یک مبتدی در بازارهای مالی مناسب است؟

برای کسب تجربه ی کافی در بازارهای مالی، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید یک حساب دمو باز کنید. و یا اگر تمایل دارید که مهارت معامله گری خود را در یک حساب حقیقی محک بزنید ولی هنوز برای سرمایه گذاری سنگین و معامله با وجوه بیشتر آماده نیستید می توانید یک حساب سنتی باز کنید. در این اکانت واحد سنت به جای دلار در نظر گرفته شده است و بقیه ی شرایط حساب با سایر حسابها یکسان می باشد. در اینصورت می توانید 10 دلار در حساب خود شارژ کنید و با موجودی 1000 سنت معامله کنید و شرایط معامله در بازار واقعی را تجربه کنید، بدون اینکه ریسک بالایی متحمل شده باشد.

البته لازم به ذکر است که شما در کابین معاملاتی خود می توانید تا 6 اکانت از انواع مختلف داشته باشید. بنابراین اگر بعد از مدتی به هر دلیلی تصمیم گرفتید که در حساب معاملاتی دیگری به ترید بپردازید این کار به سادگی قابل انجام است.

لوریج چیست؟

لوریج یا اهرم معاملاتی، به معامله گر این امکان را می دهد که حجم معاملات خود را با استفاده از پولی که به تناسب وجه اولیه در اختیار میگیرد گسترش دهد. به عنوان مثال لوریج 1:10 به شما این امکان را می دهد که در معاملاتی با ارزش 10 برابر وجه اولیه خود وارد شوید.

لازم است بدانیم که لوریج از یک سو امکان دریافت سود بیشتر از معاملات را فراهم می کند و از سوی دیگر ریسک معاملاتی را بالا می برد.

در یک حساب دمو می توانید با حداکثر لوریج کار کنید و شرایط معامله را با خیالی آسوده و بدون ریسک بررسی کنید. ولی در مورد حساب حقیقی لازم است با در نظر گرفتن استراتژی معاملاتی خود و اصول ریسک در بازار لوریج خود را انتخاب کنید. و همچنین به معامله گران تازه کار که تجربه ی معامله در بازار حقیقی را ندارند توصیه می کنیم در ابتدای کار لوریج خود را حداکثر 1:100 انتخاب کنند.

چگونه حساب خود را شارژ کنم؟

پس از تکمیل مراحل کابین نوبت به شارژ حساب معاملاتی می رسد.

برای اینکار باید یکی از روش های واریز وجه را انتخاب کنید:

 واریز وجه بانکی: از طریق بانک های معتبر و متصل به شبکه ی شتاب ایران

 واریز وجه الکترونیکی: از طریق روش هایی مثل وب مانی، اسکریل، پی پال و …

واریز وجه با بیت کوین

سپس در کابین تریدری خود لاگین کنید و از منوی واریز وجه، شماره حسابها و اطلاعات لازم برای واریز را مشاهده کرده و به شماره حسابهای نوشته شده واریز کنید.

پس از واریز، فرم واریز وجه را پر نموده و رسید واریز وجه را آپلود کنید.

در اینصورت یک تیکت واریز وجه برای شما ساخته خواهد شد و حساب شما در کمتر از یکساعت شارژ خواهد گردید.

برای شروع کار بهتر است چقدر واریز کنم؟

برای شروع کار شما می توانید با 10 دلار که کمترین مبلغ واریزی است شروع کنید. ولی اگر میخواهید به طیف گسترده تری از خدمات دسترسی داشته باشید بهتر است حداقل با 100 دلار شروع کنید. بدیهی ست اگر بخواهید سود قابل توجهی از معاملات دریافت کنید این مبالغ کافی نخواهد بود. با این وجود حداکثر مبلغ توصیه شده برای شارژ حساب در مرحله اول 20٪ از کل پس انداز مالی شما می باشد. سرمایه گذاری بیشتر از این، تا زمانی که به مهارت و تجربه ی کافی در بازار نرسیده اید و استراتژی معاملاتی خود را در بازار واقعی محک نزده اید توصیه نمی شود.

پاسخ همه ی سوالاتم را برای باز کردن حساب دریافت کردم.

به شما تبریک می گوییم!

اکنون می توانید کابین تریدری خود را داشته باشید:

سوالات دیگری دارم که هنوز پاسخ آنها را پیدا نکرده ام.

اگر ابهامی دارید و یا سوالی دارید که پاسخ آنها دریافت نکرده اید، از روش های زیر می توانید پاسخ خود را جستجو کنید.